Kanak-kanak Ini Keluar Rumah Dan Terus Lenyap..!! Selepas 3 Tahun Berlalu Ibu Malang Ini Menemui Anaknya Kembali, Dan Tak Sangka Keadaannya Parah Sebegini..!!

Kanak-kanak Ini Keluar Rumah dan Terus Menghilangkan Diri !! Selepas 3 Tahun Berlalu Ibu Malang Ini Menemui Anaknya Kembali ,, Tak Sangka Keadaannya Parah Sebegini !!
Hikayat Dunia

Ada sebuah keluarga yang dikaruniai oleh seorang anak laki-laki dan mereka hidup dengan bahagia. Tapi suatu hari, tidak disangka kejadian buruk ini menimpa keluarga kecil itu.

Anak ini sudah berumur 6 tahun dan suatu hari dia keluar rumah tanpa didampingi oleh orang tuanya. Sejak saat itu dia tidak pernah kembali ke rumah.

Menyadari anaknya hilang, ibunya menjadi sangat depresi. Dia menyalahkan dirinya sendiri karena tidak menjaga anaknya dengan baik. Dia dan suaminya terus mencari selama bertahun-tahun dan berharap dapat berkumpul kembali, tapi sayang hal ini belum dapat terwujud.

Tidak terasa 3 tahun sudah berlalu sejak kejadian itu, sang ibu sedang berjalan menyusuri sebuah jalan dan tiba-tiba dia mendengar ada seseorang yang berteriak memangilnya ibu. Dia reflek memalingkan kepalanya dan langsung tertegun. Dia melihat ada seorang pengemis yang badannya sangat kotor dan masih berteriak memanggilnya ibu.

Kanak-kanak Ini Keluar Rumah dan Terus Menghilangkan Diri !! Selepas 3 Tahun Berlalu Ibu Malang Ini Menemui Anaknya Kembali ,, Tak Sangka Keadaannya Parah Sebegini !!

Meskipun sudah berpisah selama 3 tahun tapi sang ibu tentu saja dapat mengenali bahwa pengemis itu adalah anaknya yang selama ini dia cari-cari.

Saat itu dia ragu dan malah mengatakan hal yang mengejutkan,”Kamu salah kenal orang, saya bukan ibu kamu.”

Setelah mengatakan itu sang ibu pun dengan teganya pergi meninggalkan anak itu tapi sang anak tetap berteriak,”Bu, aku anakmu bu! Kenapa ibu tidak mengenaliku?”

Melihat perlakuan ibunya yang seperti itu, membuat serangan psikologi bagi sang anak. Dia bahkan masih mengejar sang ibu dan memegang tangan ibunya sambil memohon.

Tidak disangka 10 hari kemudian, polisi berhasil menangkap sekelompok pelaku kriminal yang suka menculik dan memperdagangkan anak-anak.

Kanak-kanak Ini Keluar Rumah dan Terus Menghilangkan Diri !! Selepas 3 Tahun Berlalu Ibu Malang Ini Menemui Anaknya Kembali ,, Tak Sangka Keadaannya Parah Sebegini !!

Tentu saja hal ini sengaja dilakukan oleh sang ibu demi menyelamatkan anaknya. Pada hari itu dia sengaja berpura-pura tidak mengenal anaknya meskipun itu sangat menyayat hatinya. Dia berpikir pasti ada sekawanan orang yang mengontrol anaknya, jadi untuk menangkap geng itu dia harus mau tidak mau harus mengambil tindakan tersebut.

Sumber : MediaHijrah.com

Akhirnya anak tersebut bisa berkumpul kembali dengan kedua orang tuanya

 

Hikayat Dunia
“Kevin Morais Yang Salurkan Maklumat Mengenai Kes Penyelewengan 1MDB Kepada Saya” – Clare Brown

Editor Sarawak Report, Clare Rewcastle Brown mendedahkan, mendiang Kevin Morais yang menyalurkan maklumat mengenai siasatan Jabatan Peguam Negara (AGC) mengenai kes penyelewengan SRC International Sdn Bhd yang pernah menjadi anak syarikat 1Malaysia Development Berhad (1MDB). “Saya dihubungi secara langsung oleh orang itu (yang menyiapkan kertas pertuduhan). Saya rasa dia adalah …

Hikayat Dunia
KP SPRM Dedahkan Yang Beliau Pernah Diugut & Diintip Ketika Siasatan 1MDB Dulu..

22 Mei – Ketua Pengarah Suruhanjaya Pencegah Rasuah Malaysia yang baharu, Dato’ Sri Haji Mohd Shukri Abdul telah mengadakan satu sidang media di ibu pejabat SPRM di Putrajaya. Beliau tampil dalam sidang media tersebut dan menceritakan pengalaman beliau ketika menyiasat kes 1 Malaysia Development Berhad (1MDB) sebelum beliau dikatakan bersara …

Hikayat Dunia
Di usia 92 Tahun, Tun M Pandu Kereta Sendiri Untuk Memimjau Apa Yang Terjadi Di Kuala Lumpur..

Video Penuh Berada Di Bawah Artikel Kenapa Dr Mahathir pandu sendiri kereta Ini bukan kali pertama Perdana Menteri Malaysia ke 7, Tun Mahathir memandu kereta sendiri. Beliau tidak menggunakan pemandu peribadi dan pada usia yang menjangkau 93 tahun beliau masih kuat dan boleh pandu sendiri. Sebelum ini akhbar Sinar Harian …

%d bloggers like this: