Ramai Tidak Akan Percaya Dengan Apa Yang Dilihat, Inilah Pemandu Yang Mempunyai Skill Tahap Dewa..!

Hikayat Dunia

Wow.. wow..!! Hebat betul lar brader nie dapat buat cam ni. Tidak takut jatuh ker?Sedikit info mengenai pemandu lori: Pemandu lori merupakan mereka yang menyediakan perkhidmatan penting kepada masyarakat perindustrian dengan mengangkut barangan siap dan bahan mentah ke atas tanah, biasanya ke dan dari pusat pengilangan, pusat runcit dan pengedaran.

Pemandu lori juga bertanggungjawab untuk memeriksa semua kenderaan mereka untuk barangan mekanikal atau isu berkaitan dengan operasi yang selamat.

Selain itu, seperti pemandu / pekerja jualan, juga bertanggungjawab untuk buat jualan, melengkapkan perkhidmatan tambahan seperti pembersihan, penyediaan dan menghiburkan (seperti memasak dan membuat minuman panas) dan perkhidmatan pelanggan.

Sebagai pemandu lori, masa pekerjaan adalah lebih awal dari orang yang buat kerja biasa. Ramai pemandu suka memandu pada siang hari, tapi ada jugak pemandu lori lebih suka memandu pada waktu malam.

Mungkin harga tidak sama kot, atau bahan yang mereka hantar lebih sesuai dihantar pada waktu malam.Selain itu, mereka yang buat kerja cam ni juga sangat bahaya sebab apa yang mereka hantar adalah sangat berat. Walau pun begitu, masih ada orang dapat buat kerja cam ni dengan baik.

Jom sama-sama kita tonton video di bawah. Awak tidak akan percaya apa yang dilihat!

Kredit : dharian

 

budak hampir kemalangan
Hikayat Dunia
Seorang Ibu Tidak Sedar Anaknya Tercampak KELUAR..

Kecuaian pasangan suami isteri yang tidak menyedari bayi mereka tercampak keluar dari kereta mengundang pelbagai reaksi netizen di media sosial, lapor Daily Mail. Dalam kejadian yang berlaku pada 20 April lalu di Changzhou, wilayah Jiangsu juga dirakam kamera litar tertutup (CCTV). Bayi berusia 10 bulan yang diletakkan di car seat …

Hikayat Dunia
Rahsia Turun 16KG Sebulan, Gadis Ini Elak Ambil 2 Makanan Saja..!

Turun berat badan 16kg dalam masa satu bulan? Nampak macam mustahil tapi inilah yang dilakukan oleh gadis bernama Nur Shaerah Abdul Karim. Tidak sanggup lagi melihat diri yang rendah tapi gempal dia nekad membuat perubahan. Semoga perkongsian ini jadi Inspirasi untuk anda yang dalam usaha menguruskan badan. Hai girls. Hari …

Hikayat Dunia
Rendam Kaki Anda Dalam Air Garam Hangat Selama 30 Minit, Anda Akan Terkejut Dengan Apa Yang Terjadi !!!

Tak payah susah susah buang duit beli pelekat toksin di kaki sebelum tidur tu.Garam dah ada di dapur , cuma tinggal nak cuba saja. 🙂🙂 Rendam Kaki Anda Ke Dalam Air Garam Hangat Selama 30 Minit, Anda Akan Terkejut Dengan Apa Yang Terjadi !!! | Tanpa disadari tubuh manusia setiap …

%d bloggers like this: