Sungguh Kejam!!! Pasangan Gila Ini Seksa Rakannya Yang Kurang Upaya 8 Bulan Hingga Mati

This Horrible Couple Tortured Disabled Friend to Death for 8 Months, Here's What We Know - WORLD OF BUZZ 1
Hikayat Dunia

Ini benar-benar mengejutkan dan keterlaluan!

Seorang wanita Singapura berusia 26 tahun diseksa oleh pasangan yang dianggapnya sebagai kawan tetapi sebenarnya, tidak ada yang lebih jauh dari kebenaran.

Akibatnya, gadis miskin itu telah mati akibat penderaan berterusan.

Menurut Channel News Asia, Annie Ee Yu Lian, seorang pelayan dan sahabat lama Tan Hui Zhen yang berusia 33 tahun telah datang untuk tinggal bersama dia dan suaminya yang berusia 38 tahun, Pua Hak Chuan pada bulan Ogos 2014. Malangnya, Ee berpindah ke neraka kerana dia telah didera selama lapan bulan, yang akhirnya berakhir dengan kematiannya pada 12 April 2015. Inilah yang kita tahu tentang apa yang dilakukan pasangan raksasa kepada mangsa yang diseksa yang dikatakan cacat mental.

1. Annie Ee didera hampir setiap hari oleh pasangan sama ada dengan tangan kosong dan pelbagai senjata.

This Horrible Couple Tortured Disabled Friend - WORLD OF BUZZ

Mereka menampar dan meninju Ee dengan tangan kosong dan “senjata” lain dalam senjata mereka, termasuk sepasang sandal bilik tidur, tali pinggang plastik merah terang, tong buluh, tong sampah plastik dan gulung besar yang besar. Mereka dilaporkan suka menggunakan roll wrap shrink untuk memukul Ee kerana dia paling takut mengenainya.

2. Mangsa dipaksa memberikan semua gajinya kepada pasangan itu

This Horrible Couple Tortured Disabled Friend to Death for 8 Months, Here's What We Know - WORLD OF BUZZ 2

Mangsa pertama kali berpindah ke rumah Woodlands pasangan empat bilik pada akhir tahun 2013 dan pada mulanya, mereka tidak mengutip apa-apa sewa dari dia. Dia ditugaskan memasak dan membersihkan rumah sebagai bayaran. Walau bagaimanapun, Tan dan Pua memutuskan untuk memulakan bayaran sewa pada S $ 150 (RM458) sebulan, meningkatkan secara beransur-ansur menjadi S $ 550 (RM1,680). Kemudian, mereka mula menyerang Ee pada bulan Ogos 2014 apabila mereka menuduh dia membawa masuk serangan bedbug dan pasangan itu menuntut S $ 2,000 (RM6,115) sebagai pampasan. Tan memulakan penyalahgunaannya dengan menampar dan mencambuknya, cuba mencekiknya, memukul kepalanya di dinding, dan menendang dan melangkah ke arahnya.

3. Penderaan  itu dimaksudkan untuk "menghukum" Annie Ee agar "perbuatan salah "nya berubah. 

This Horrible Couple Tortured Disabled Friend to Death for 8 Months, Here's What We Know - WORLD OF BUZZ 3

Menurut The Star, Tan sering menghukum Ee kerana “tingkah laku buruk” seperti berbohong, mengambil terlalu lama di bilik mandi atau enggan makan. Penyalahgunaan dan kekejaman mereka yang membuat Ee mengekalkan kecederaan yang serius, yang membawa kepada kematian yang sangat menyakitkan untuknya. Dia dipaksa untuk mengucapkan “kesilapan” beliau dan berjanji akan berubah. Selalunya, sesi pemukulan akan berlangsung selama kira-kira dua jam dengan Tan melakukan kebanyakan pukulan manakala Pua akan menjadi “slapper standby” dan hanya mengambil alih apabila Tan letih. Pembedahan otopsi selepas kematiannya menunjukkan bahawa Ee mempunyai 12 tulang rusuk patah, tujuh vertebra patah tulang, perut yang pecah dan badan yang penuh dengan lepuh dan lebam. Bayangkan betapa sakitnya dia harus bertahan!

4. Namun, Ee masih mengganggap Tan dan Pua sebagai keluarga, bahkan memanggil mereka sebagai “jie jie” (kakak perempuan) dan “jie fu” (adik ipar)

This Horrible Couple Tortured Disabled Friend to Death for 8 Months, Here's What We Know - WORLD OF BUZZ 4

Ee dan Tan mengenali antara satu sama lain pada tahun 2001, ketika mereka berusia 13 dan 17 tahun. Mereka kehilangan sentuhan tetapi menghidupkan semula persahabatan mereka pada tahun 2013 apabila Ee menjadi berpisah dari keluarganya. Semasa hari-harinya, Ee kadang-kadang akan tinggal bersama pasangan itu dan akhirnya, dia meminta untuk masuk bersama mereka. Sepanjang pemukulannya, Ee tidak pernah melawan atau menjerit, tetapi menerima seksaan demi seksaan dengan senyap. “Semua Annie mahu dari Tan dan Pua adalah penerimaan dan kasih sayang,” kata Timbalan Pendakwa Raya April Phang dan Claire Poh. “Namun dia meninggal sendiri dan kesakitan yang menyakitkan.”

 

5. Tan dan Pua cuba sembunyi kecederaannya dan memaksa dia tukar pekerjaannya apabila rakan-rakannya mula perasan dan curiga

This Horrible Couple Tortured Disabled Friend to Death for 8 Months, Here's What We Know - WORLD OF BUZZ 6

Ia tidak mustahil untuk memukul seseorang dan tidak meninggalkan tanda, jadi Tan dan Pua akan aim dekat  punggung Ee kerana ia akan menjadi kurang jelas. Walau bagaimanapun, ini menyebabkan punggung Ee megalami pelbagai lepuh dengan diameter terbesar yang berukuran kira-kira 7.5cm. Tan memutuskan untuk menyembunyikan luka-luka itu dengan mencucuk lepuh dengan jarum danmudian  kemenggunakan tuala wanita untuk menyerap cecair dan darah yang asyik keluar. Mereka mengarahkannya untuk berbohong mengenai kecederaannya dan mengatakan bahawa dia telah jatuh ke bawah. Ee tukar pekerjaan sebagai pelayan dari Hot Tomato kepada Ichiban Boshi pada akhir Februari 2015 apabila rakannya mula bertanya tentang kecederaannya. Dia tidak mengatakan apa-apa dan hanya menjawab sekali berkata, “Keluarga saya loh.”

 

6. Annie cuba membunuh diri sehari sebelum kematiannya

This Horrible Couple Tortured Disabled Friend to Death for 8 Months, Here's What We Know - WORLD OF BUZZ 5

Ee meninggal dunia pada 13 April 2015 tetapi malam tadi, dia cuba menghiris pergelangan tangannya dengan sepasang gunting kerana dia mengatakan bahawa dia “tidak berguna” kerana dia tidak dapat mengikut arahan jie jie. Pua menjumpainya sebelum dia menyebabkan kerosakan serius kepada dirinya sendiri.

Acara-acara yang membawa kepada kematiannya bermula pada pukul 9 malam pada 12 April 2015 apabila Ee yang lemah dan terengah-engah rebah di lantai di dalam air kencingnya dua kali ketika dia semakin tidak senonoh. Pasangan itu menuduh dia sengaja membuang air kecil untuk mendapatkan perhatian dan memanggilnya ke ruang tamu untuk mengajarnya pelajaran. Tan dan Pua memukulnya secara berkali-kali dengan bungkus shrink sehingga dia jatuh ke lantai. Ee yang sudah lemah itu merangkak kembali ke bilik tidurnya tetapi Pua marah dan mula menderanya dengan pembalut menyusut dengan menjentikkannya ke perutnya, membantingnya ke punggungnya dan akhirnya dia mengambil habuk plastik untuk memukulnya sehingga ia retak.

Keesokan paginya, Ee tidak bermaya, berbaring di tilamnya. MMO melaporkan bahawa dia telah mati kerana embolisme lemak akut. Dia telah dipukul dengan teruk sehingga kulit dan lemaknya dipisahkan dari lapisan otot dan tisu berlemak di bawah kulitnya pecah dan masuk ke aliran darah dan paru-paru, yang menyebabkan kegagalan jantung dan pernafasan, dipersembahkan sebagai panting. :

 

7. Tan dan Pua telah ditangkap dan mereka mengaku bersalah di mahkamah. Mereka akan dihukum pada 1 Disember

This Horrible Couple Tortured Disabled Friend to Death for 8 Months, Here's What We Know - WORLD OF BUZZ

Pasangan itu ditahan dan didakwa dengan pembunuhan tetapi menukar pengakuan mereka untuk bersalah atas tuduhan yang dikurangkan. Tan mengaku bersalah terhadap dua pertuduhan yang masing-masing menyebabkan kecederaan parah dan menyebabkan kecederaan parah dengan senjata, manakala Pua mengaku bersalah terhadap satu pertuduhan yang menyebabkan kecederaan dan dua pertuduhan menyebabkan kecederaan parah dengan senjata. Pendakwa sedang memohon penjara 15 tahun untuk Tan dan penjara 14 tahun dan 12 sebatan untuk Pua. Laporan Institut Kesihatan Mental mengatakan bahawa Tan menderita kemurungan yang sederhana dan mendalam dan gangguan personaliti sempadan, tetapi tidak fikiran tidak sempurna semasa kesalahan itu. Rupa-rupanya, dia juga telah melalui tiga keguguran ketika peguam Pua mengatakan bahawa dia tidak berani dengan istrinya.

 

Sumber : WOB

 

 

budak hampir kemalangan
Hikayat Dunia
Seorang Ibu Tidak Sedar Anaknya Tercampak KELUAR..

Kecuaian pasangan suami isteri yang tidak menyedari bayi mereka tercampak keluar dari kereta mengundang pelbagai reaksi netizen di media sosial, lapor Daily Mail. Dalam kejadian yang berlaku pada 20 April lalu di Changzhou, wilayah Jiangsu juga dirakam kamera litar tertutup (CCTV). Bayi berusia 10 bulan yang diletakkan di car seat …

Hikayat Dunia
Rahsia Turun 16KG Sebulan, Gadis Ini Elak Ambil 2 Makanan Saja..!

Turun berat badan 16kg dalam masa satu bulan? Nampak macam mustahil tapi inilah yang dilakukan oleh gadis bernama Nur Shaerah Abdul Karim. Tidak sanggup lagi melihat diri yang rendah tapi gempal dia nekad membuat perubahan. Semoga perkongsian ini jadi Inspirasi untuk anda yang dalam usaha menguruskan badan. Hai girls. Hari …

Hikayat Dunia
Ramai Tidak Akan Percaya Dengan Apa Yang Dilihat, Inilah Pemandu Yang Mempunyai Skill Tahap Dewa..!

Wow.. wow..!! Hebat betul lar brader nie dapat buat cam ni. Tidak takut jatuh ker?Sedikit info mengenai pemandu lori: Pemandu lori merupakan mereka yang menyediakan perkhidmatan penting kepada masyarakat perindustrian dengan mengangkut barangan siap dan bahan mentah ke atas tanah, biasanya ke dan dari pusat pengilangan, pusat runcit dan pengedaran. …

%d bloggers like this: