Suami tak mampu beri kepuasan, isteri dedah ‘terlanjur’ dengan madu sendiri, kini seperti pasangan kekasih!

Hikayat Dunia

Asalamualaikum warga krt…sy terpaksa account madu sbb takut sangat aib kluarga bahagia saya ni org lain tahu termasuk mak,mil,fil,ipar duai dan adik bradik sendiri..sbb aib ni sngt2 memalukan.

10 tahun saya jadi isteri dan saya ibu kepada 4 org anak perempuan..peranakan saya dah d ikat kerana saya ceaser dah 3x. saya ada madu dan saya terlalu sygkan dia..kami tinggal 1 bumbung dah 4 tahun kami bermadu..suami lah org yang paling gembira kerana kami rapat macam adik bradik..adik bradik pun xrapat macam kami..

Sebelum saya dimadukan..saya sedih sangat bila suami yang saya syg dan cinta mula menduakan saya atas alasan dia nak anak lelaki.saya menangis kerana terpukul dengan hasrat suami..ya dia banyak duit dn mampu..tp di dlm bilik dia lelaki yang selalu kecewakan sy…xpernah rasa kepuasan seorg isteri kdg2 lps on dengan dia, dia terus tidur berdengkur..terpaksa la saya layan sorg2 sampai puas..mcm ni lah hubungan intim yang xpernah cukup dia bg..isteri mana nak berkongsi kasih sedangkan dia tahu suami dia sangat2 tidak mampu dr segi batin?

Hari2 dia slalu sebut kalaulah ada anak laki..kalau lah ada ank laki..sy sebagai isteri yang terlalu syg pada suami akur dengan kehendak dia utk berkahwin sorg lagi walaupun pahit harus sy telan..

Bermulalah kisah selepas saya di madukan..madu saya cantik lemah lembut sopan santun..sy rasa tergugat sbb takut suami dah xsuka saya lagi bila dah jumpa yang cantik dan muda, tp sangkaan saya tidak betul suami lebihkan masa bersama saya dr isteri mudanya..walaupun lebih masa untuk saya namun di ranjang dia tidak dpt capai apa yang saya nak..di tinggal terkapai kapai kesorang..makin teruk dari sblm berkahwin dua..husnuzon munkin dia penat layan bini muda skrg..saya tak sampai hati melihat suami ulang alik 2 rumah..sy bagi cadangan satu kan kami dlm 1rumah..lagi pun ada teman masak,teman borak..dengan cerianya dan gembiranya suami mendengar cdangan saya..

Bermula lah kehidupan saya dan madu dlm 1 rumah..masak sama2, makan sama2..madu saya seolah olah ada sesuatu yang nak dia sampaikan pada saya sejak akhir2 ni..bila saya paksa n pujuk dia kenapa? Dia mula bgthu saya yang suami dah lama xsentuh dia hampir 2bulan..rupanya baru saya tahu suami sangat2 tidak bertanggungjawab atas kami..walaupun saya dia sentisa sentuh tp mcm xsentuh pun…sedap dia sorg je..
Pada malam tu sy xdpt nak tidur..tergerak hati ketuk bilik madu nak ajak berborak, tepat pada masa dia pun xdpt lelap..kami berborak panjang pastu entah bila sy terlelap di katil bilik madu. Dan pada masa tu juga walaupun saya tertido saya dpt rasakan belaian yang luar biasa dari madu.dia cium sy dengan penuh perasaan..bila terjaga saya juga melayan apa yang dia buat..malam itu juga saya dan dia dpt kepuasan yang tak pernah kami rasa sebelum,.dan bermula malam tu saya selalu tidur bilik madu jika suami out station..kami seperti pasangan kekasih akrab yang teramat sehingga tak sanggup rasanya nk berpisah..

Sekarang 4 tahun kami berkeadaan begini..suami gembira kami akrab sebgini dia tak tahu apa yang kami buat di belakang dia..dah 4 tahun baru tergerak hati nak bertaubat…banyak kali saya bertaubat tapi buat balik..benda ada depan mata dan kami berdua xtahan..tolong lah saya mcm mana nak atasi masalah ni..

Sumber: KRT Fans

budak hampir kemalangan
Hikayat Dunia
Seorang Ibu Tidak Sedar Anaknya Tercampak KELUAR..

Kecuaian pasangan suami isteri yang tidak menyedari bayi mereka tercampak keluar dari kereta mengundang pelbagai reaksi netizen di media sosial, lapor Daily Mail. Dalam kejadian yang berlaku pada 20 April lalu di Changzhou, wilayah Jiangsu juga dirakam kamera litar tertutup (CCTV). Bayi berusia 10 bulan yang diletakkan di car seat …

Hikayat Dunia
Rahsia Turun 16KG Sebulan, Gadis Ini Elak Ambil 2 Makanan Saja..!

Turun berat badan 16kg dalam masa satu bulan? Nampak macam mustahil tapi inilah yang dilakukan oleh gadis bernama Nur Shaerah Abdul Karim. Tidak sanggup lagi melihat diri yang rendah tapi gempal dia nekad membuat perubahan. Semoga perkongsian ini jadi Inspirasi untuk anda yang dalam usaha menguruskan badan. Hai girls. Hari …

Hikayat Dunia
Ramai Tidak Akan Percaya Dengan Apa Yang Dilihat, Inilah Pemandu Yang Mempunyai Skill Tahap Dewa..!

Wow.. wow..!! Hebat betul lar brader nie dapat buat cam ni. Tidak takut jatuh ker?Sedikit info mengenai pemandu lori: Pemandu lori merupakan mereka yang menyediakan perkhidmatan penting kepada masyarakat perindustrian dengan mengangkut barangan siap dan bahan mentah ke atas tanah, biasanya ke dan dari pusat pengilangan, pusat runcit dan pengedaran. …

%d bloggers like this: