Wanita Luah Gembira Kahwin Suami Orang Di FB. Komen Netizen Ni Buat Dia Terus TERDUDUK..!

Hikayat Dunia

Seorang wanita gembira umum di FB tentang berita bakal berkahwin dengan suami orang. Bila baca komen netizen je terus buat dia terduduk. Allahu. Jom baca dan kongsikan.

LUAHAN WANITA KAHWIN SUAMI ORANG

Salam min. Inshaalah saya akan berkahwin dengan suami org. Niat saya nak kawin sebab si suami selalu ngadu isterinya x masak, x urus rumah, dan pemalas. Hubungan di ranjang pun dinggin..

Kepada para isteri diluar sana. Jika suami awak nak kawin lagi, jgn salahkan perempuan tu atau suami awak. Cuba awak cek diri sendiri. Kalau awak pandai jaga laki tak mungkin laki awak cari lain.

Tu je.. doakan isteri suami saya berubah dan doakan rumah tangga kami yang bakal dilangsungkan…

KOMEN NETIZEN YANG SENTAP

1. Halalalalalalaa..kak,kalau dia boleh cerita buruk bini dia kat org..nie haaa potong kuku aku nie..esok2 dia cerita plak buruk kau kat bakal bini no3..kihkihkih sembang kuat kau nie kak..bakal laki kau tu kaki kencing..jumpa pulak dengan org kaki sondol..alamatnya dhoomm machale dhoommm machale..huhuu kbaiii

2. Betul tu sis.. sayer ngaku sayer pun x pndai jage laki.. sbb tu laki sayer kawen laen..

maner sempat nak jager laki sayer sis.. balek kerojer je penat. thn lps beranak kecik lagi nak layan bby sayer nieh.. dua org yg besau tu lak asek nk suruh ajor kejer skola..

skrg madu sayer pulak raser nyer dah x pndai jager laki pulak sayer tgk..

sbb baru beranak bulan feb tu ari ,, skrg ngndung pulak lagi. biler dah ngndung dia pemalas giler smpai laki sayer x bley msuk bilik dia.. alahan bau bdn laki sayer dia x thn..

agknyer laki sayer nak kawin kali ke tiga ke tak ye? sbb kami dua2 dah x pndai jager laki skrg niyehhhh.. 😩😩😩.. bile jalan je sayer sibuk dukung bby, madu pun sibuk dukung baby, perot dia pun nk boyot da x sexy mcm dulu da.. ciannn laki kami xder saper nak tolong pegangkan tgn dier dah mcm zmn mude mude 😣😣😣

xpe la kalau dia nak jugak kawen lagieyehhh.. kami redho.. 😔😔..
yg penting bakal madu ketiga ni x yah beranak lyehhhhh… kitrg mandul kan madu ketiga jeyhhh nanti.. cari yg dah menopos ke.. jadik xde la istilah penat jager anak2 ,, xde la istilah badan gemok lps bersalin,, confirm laki kami xkn kawen dah buat kali ke empat kan kan kan 🤔🤔

okbai sis.. selamat pengantin baruuu ..😘😘😘

## tegeliat lidah haku nk tulis bahasa budak2 skrg. kira jadik gak la kot

Sumber: KRT

Hikayat Dunia
“Handsomenya Macam Daddy Dia” – Walaupun Baru Berusia 7 Tahun, Ramai Puji Anak Lelaki Eizlan Yusof Kacak Macam Bapanya.

Pelakon Datuk Seri Eizlan Yusof sememangnya diketahui mempunyai wajah tampan meskipun usianya kini sudah mencecah 46 tahun. Sejak dari tahun 1990-an, ramai yang kagum dan juga memuji kekacakan aktor ini. Tak keterlaluan juga jika dikatakan makin lama makin berseri wajah Eizlan Yusof. Dalam pada itu, ramai yang tidak tahu Eizlan …

Hikayat Dunia
Inilah Sebab Sebenar Mengapa Eira Syazira Sekeluarga Mengambil Keputusan Berpindah Ke Jakarta..

Diam-diam ubi berisi, begitulah yang boleh diibaratkan aktiviti pelakon Eira Syazira. Menerusi penjelasannya baru-baru ini dalam sidang media, dia akan menetap di Jakarta bagi melebarkan lagi sayap di sana. Malah perkara tersebut turut mendapat sokongan suaminya, Azad Jasmin. “Biarpun suami dan anak-anak ikut serta, tetapi meninggalkan keluarga dan tanah air …

Hikayat Dunia
Kenapa Allahyarham Tan Sri P. Ramlee butakan watak ‘Kassim Selamat’? Rupanya ini sebab yang mengejutkan..!!

Hari ini genap usia 89 tahun hari kelahiran Seniman Agung, Allahyarham Tan Sri P. Ramlee yang terus dikenang dalam memberi sumbangan besar pada industri seni nusantara. Sama ada filem mahupun muzik, jasa P. Ramlee memang tidak perlu dipersoalkan. Malah, karyanya terus bersifat malar segar sehingga merentasi pelbagai generasi. Bagi peminat …

%d bloggers like this: