Wanita Luah Gembira Kahwin Suami Orang Di FB. Komen Netizen Ni Buat Dia Terus TERDUDUK..!

Hikayat Dunia

Seorang wanita gembira umum di FB tentang berita bakal berkahwin dengan suami orang. Bila baca komen netizen je terus buat dia terduduk. Allahu. Jom baca dan kongsikan.

LUAHAN WANITA KAHWIN SUAMI ORANG

Salam min. Inshaalah saya akan berkahwin dengan suami org. Niat saya nak kawin sebab si suami selalu ngadu isterinya x masak, x urus rumah, dan pemalas. Hubungan di ranjang pun dinggin..

Kepada para isteri diluar sana. Jika suami awak nak kawin lagi, jgn salahkan perempuan tu atau suami awak. Cuba awak cek diri sendiri. Kalau awak pandai jaga laki tak mungkin laki awak cari lain.

Tu je.. doakan isteri suami saya berubah dan doakan rumah tangga kami yang bakal dilangsungkan…

KOMEN NETIZEN YANG SENTAP

1. Halalalalalalaa..kak,kalau dia boleh cerita buruk bini dia kat org..nie haaa potong kuku aku nie..esok2 dia cerita plak buruk kau kat bakal bini no3..kihkihkih sembang kuat kau nie kak..bakal laki kau tu kaki kencing..jumpa pulak dengan org kaki sondol..alamatnya dhoomm machale dhoommm machale..huhuu kbaiii

2. Betul tu sis.. sayer ngaku sayer pun x pndai jage laki.. sbb tu laki sayer kawen laen..

maner sempat nak jager laki sayer sis.. balek kerojer je penat. thn lps beranak kecik lagi nak layan bby sayer nieh.. dua org yg besau tu lak asek nk suruh ajor kejer skola..

skrg madu sayer pulak raser nyer dah x pndai jager laki pulak sayer tgk..

sbb baru beranak bulan feb tu ari ,, skrg ngndung pulak lagi. biler dah ngndung dia pemalas giler smpai laki sayer x bley msuk bilik dia.. alahan bau bdn laki sayer dia x thn..

agknyer laki sayer nak kawin kali ke tiga ke tak ye? sbb kami dua2 dah x pndai jager laki skrg niyehhhh.. 😩😩😩.. bile jalan je sayer sibuk dukung bby, madu pun sibuk dukung baby, perot dia pun nk boyot da x sexy mcm dulu da.. ciannn laki kami xder saper nak tolong pegangkan tgn dier dah mcm zmn mude mude 😣😣😣

xpe la kalau dia nak jugak kawen lagieyehhh.. kami redho.. 😔😔..
yg penting bakal madu ketiga ni x yah beranak lyehhhhh… kitrg mandul kan madu ketiga jeyhhh nanti.. cari yg dah menopos ke.. jadik xde la istilah penat jager anak2 ,, xde la istilah badan gemok lps bersalin,, confirm laki kami xkn kawen dah buat kali ke empat kan kan kan 🤔🤔

okbai sis.. selamat pengantin baruuu ..😘😘😘

## tegeliat lidah haku nk tulis bahasa budak2 skrg. kira jadik gak la kot

Sumber: KRT

budak hampir kemalangan
Hikayat Dunia
Seorang Ibu Tidak Sedar Anaknya Tercampak KELUAR..

Kecuaian pasangan suami isteri yang tidak menyedari bayi mereka tercampak keluar dari kereta mengundang pelbagai reaksi netizen di media sosial, lapor Daily Mail. Dalam kejadian yang berlaku pada 20 April lalu di Changzhou, wilayah Jiangsu juga dirakam kamera litar tertutup (CCTV). Bayi berusia 10 bulan yang diletakkan di car seat …

Hikayat Dunia
Rahsia Turun 16KG Sebulan, Gadis Ini Elak Ambil 2 Makanan Saja..!

Turun berat badan 16kg dalam masa satu bulan? Nampak macam mustahil tapi inilah yang dilakukan oleh gadis bernama Nur Shaerah Abdul Karim. Tidak sanggup lagi melihat diri yang rendah tapi gempal dia nekad membuat perubahan. Semoga perkongsian ini jadi Inspirasi untuk anda yang dalam usaha menguruskan badan. Hai girls. Hari …

Hikayat Dunia
Ramai Tidak Akan Percaya Dengan Apa Yang Dilihat, Inilah Pemandu Yang Mempunyai Skill Tahap Dewa..!

Wow.. wow..!! Hebat betul lar brader nie dapat buat cam ni. Tidak takut jatuh ker?Sedikit info mengenai pemandu lori: Pemandu lori merupakan mereka yang menyediakan perkhidmatan penting kepada masyarakat perindustrian dengan mengangkut barangan siap dan bahan mentah ke atas tanah, biasanya ke dan dari pusat pengilangan, pusat runcit dan pengedaran. …

%d bloggers like this: